четвер, 23 серпня 2018 р.

З днем народження, незалежна Україно!


Сонце на небі і зоряна ніч солов’їна
– Моя Україна!
Мамина пісня і мамина тиха сльозина
– Моя Україна!
Батькове слово і врода небесна калини
– Моя Україна!
Слово молитви і лагідний усміх дитини
– Моя Україна!

Україна – наша рідна країна. Це та земля, де ми народилися і живемо, де живуть наші батьки, де жили наші предки.
24 серпня 1991 року Верховна Рада України урочисто прийняла Акт проголошення України незалежною, самостійною, демократичною державою.

Зберегти незалежність, збудувати міцну державу – наш святий обов’язок перед попередниками, які були корінням, джерелом української державності, які залишили нам у спадок любов до Батьківщини, вивірені часом і випробуваннями кращі риси народної душі, національного характеру.
Тож давайте примножувати багатство нашої України, доки світить сонце над землею, щоб наливалось добром кожне серце.
Будьмо гідними своїх предків, любімо рідну землю так, як заповідав великий Тарас, бережімо волю і незалежність України, поважаймо свій народ і його мелодійну мову. Шануймо себе і свою гідність, і шановані будемо іншими.
22 серпня культпрацівниками БНТД та бібліотеки було проведено тематичний вечір «Допоки світить праведна зоря, шануймо рідну Україну», присвячений 27-ій річниці незалежності України.
 В програмі звучали пісні, вірші про Україну у виконанні Маргарити Малофій, Олександри Тюфтій, Олени Овачук, Оксани Рокочі, Анатолія Балана.
З вуст вихованців дитячого садка линули вірші про мир, про Україну, синьо-жовтий прапор.
Ведучими на святі були Олександра та Христина Качуляк.
З вітальним словом до присутніх звернувся сільський голова П. Р. Остафійчук.
В залі було оформлено книжкову виставку «Україно, моя Україно, я для тебе у світі живу». Завідуюча бібліотекою провела огляд книжкової виставки.

















Немає коментарів:

Дописати коментар